Kinek ajánljuk?
Többféle eszköz elérhető nálunk, de nem tudod, hogy számodra melyik lenne a leg megfelelőbb? A mi ajánlásunk a következő:
Általában Te mész az ügyfelekhez?
Általában az ügyfelek/vásárlók jönnek hozzád?
Joker megoldás?
A kártyát akkor ajánljuk, ha általában Te jársz ki az ügyfeleidhez. Tipikusan ilyen szakmák az ingatlanközvetítők, pénzügyi tanácsadók, üzletkötők, szakemberek (villanyszerelő, kőműves, burkoló, vízszerelő, tetőfedő, festő, stb), az ügyfélnél történik az átadás (pl napelemes cég), a házhoz járó masszőr, fodrász, vagy az ügyfelek jönnek hozzátok, viszont tipikusan nagy területen történik az értékesítés (pl autókereskedő). Ennél a termékcsaládnál különösképp ajánljuk, hogy a QR kódot UV nyomtatással kérd a termékre, mivel a felragasztott QR kód, a zsebben/pénztárcában való tárolás miatt könnyen lekopik.
Ha több eszközt használtok, és szeretnétek követni azt, hogy melyik eszközt hányszor használták akkor ez egyszerűen megoldható!
Az informatikusotoknak létre kell hoznia pár aldomaint amire automata továbbítást állít be a célhely felé (pl google értékelő link). Ezt követően ezeket az aldomaineket külditek el számunkra, mi ezeket állítjuk be az eszközökre (lehetőség van UV nyomtatással ID-t/nevet elhelyezni a kártyán) és innentől már a Google Analytics-ben is nyomon tudjátok követni az eszközök használatát.
Az állványok és táblák akkor hasznossak, ha az ügyfeleid jönnek hozzád. Ha van üzlethelységed, akkor ez neked való. Tipikusan ilyen vállalkozások a következők: vendéglátóhelyek (étterem, pub, kávézó, pékség, fagyizó, stb), szálláshelyek (hotel, vendégház, apartman, hostel), wellness fürdők, fodrászat, kozmetika, magánegészségügyi intézmény, fogorvos, magánoktatás, optika, kalandpark, gokartpálya, paintballpálya, bemutatótermek, kisbolt, hentes, ruhabolt, óraszalon, ékszerbolt, szórakozóhelyek. A táblák hátoldala ragasztóval van ellátva, így ezeket könnyebben fixálhatod, nem lökik le véletlenül se például az asztalról/pultról.
Milyen szempontokat érdemes szem előtt tartani ezeknél az eszközöknél?
Olyan helyre érdemes kitenni, ahol az ember nagyobb eséllyel ír szöveges értékelést. Önmagában a csillagok is fontosak, hiszen a Google ezek alapján előrébb sorolja a vállalkozást a kereséseknél, viszont a szöveges értékeléseknek a vásárlói bizalom kiépítésében sokkal nagyobb szerepük van. Ez tipikusan azokon a helyeken fontos, ahol több időt töltenek az emberek, például:
szálláshelyek: érdemes a szobákban/wellness részlegeken kihelyezni az eszközöket. Ha csak a recepcióhoz van kitéve, akkor az ember csak a kijelentkezésnél találkozik vele, akkor pedig már nyakán a bőröndökkel, gyerekkel, stb már kis eséllyel ad szöveges értékelést.
étterem/pub: érdemes az asztalokhoz kihelyezni őket, hiszen például egy finom étel elfogyasztása után még a helyén ülve az ember sokkal nagyobb eséllyel ad szöveges értékelést, akár fényképpel is megtámogatva azt.
wellness fürdők: érdemes a pihenőzónákban kihelyezni az eszközöket, hogy az emberek nagyobb eséllyel adjanak szöveges értékelést.
Külföldi vendégeid vannak? Ezekből a termékekből elérhetőek angol verziók is!
->Irány az állványok oldala
->Irány a táblák oldala
Ennél a terméknél nehéz meghatározni a vállalkozástípust, ezért inkább megírom pár ügyfelünk történetét, hogy ők hogyan használták fel a matricát, hogy inspirálódj. És amit végig tarts észben, hogy a matricát beolvasó embereket a későbbiekben remarketing eszközökkel is el tudod érni (pl Facebook hirdetések):
-Autószalon: A kiállítótérben kihelyezett autók adattáblájára felragasztva az adott kocsi landing oldalára vagy épp egy hozzá kapcsolódó promóvideóhoz, esetleg egy tesztvezetés feliratkozási felületére irányítják az érdeklődőt
-Fitness terem: Ügyfelünk a teremben megtalálható gépekhez készített videós anyagokat, hogy lehet őket használni, beállítani stb. A gépekre felragasztotta a matricát, így pedig ha valaki náluk edz akkor könnyen el tudja sajátítani az adott eszköz használati módját és így megspórolja a személyi edzőt
-Webáruház: A termék mellé a dobozba egy köszönőlevelet elhelyezve, és a levélre felragasztva gyűjtenek értékeléseket vagy adott esetben ajánlanak fel egy upsale-t
-Étterem: A terméket a fizikai étlapra/asztalra kihelyezett információs táblára elhelyezve egy digitális étlapra lehet továbbítani a vendégeket
-Étel házhoszállítás: Az ételek dobozára felragasztva gyűjtenek értékeléseket vagy adott esetben ajánlanak fel egy upsale-t
-Kiállításokon: A fizikai szóróanyagra elhelyezve lehet az érdeklődőt egy online felületre irányítani, legyen az egy landing oldal vagy épp egy promóvideó, hírlevélfeliratkozás, stb.
-Nagyker: Papír alapú katalógusokon elhelyezve az adott vásárlónak megfelelő landing oldalra irányítható az érdeklődő, esetleg a webáruház egy adott termékéhez
A fentiekből jól látható, hogy csak a képzel szab határt a felhasználási módnak. Ennél a terméknél nem kell előre megadnod a terméken elhelyezni kívánt kódot, azt Ti magatok is, egyszerűen egy okostelefon segítségével meg tudjátok tenni pár pillanat alatt (kaptok egy részletes segédletet ehhez), így akár többféle célra is felhasználhatjátok a megrendelt matricákat.